VLASNICI TVRTKI

naučite uz našu pomoć kako da vaši ljudi budu dugoročno uspješni

saznajte kako
 

Možete, uz našu pomoć, naučiti kako vaši ljudi mogu biti dugoročno uspješni

Kao vlasnik tvrtke znate da je rad s ljudima često zahtjevan, kompleksan i za to izdvajate puno vremena i energije.
Kada uspijete pronaći odgovarajući način rada, vaš tim dugoročno postiže uspjeh. Kako do toga?
 

Testirajte uz našu pomoć osobe u svom timu i saznajte:

Z
njihove važne karakteristike za posao i potencijale za razvoj, te kako da s njima ostvarite dugoročan uspjeh
kako uspješno raditi s osobama u vašoj tvrtki, da budu korisni za posao i zadovoljni sobom
koliko su odgovarajući za posao koji obavljaju, što ih motivira a što demotivira za rad
kako unaprijediti i poboljšati rad cijelog tima

U kojim situacijama vlasnici tvrtki koriste INSPIRE – Happiness at work?

 

Uspješno vodite ljude i timove

Nejasna komunikacija je često razlog loše obavljenog posla. Osobama u komunikaciji često pristupamo na način koji podrazumijevamo kao odgovarajući i razumljiv. Pristupite osobi na način koji bi njoj bio razumljiv a tvrtki dao efekt uspješnog obavljanja posla.

Zašto vam organizacija ne funkcionira?

Često u fazi razvoja tvrtke a i kasnije, zbog brzine posla i prezauzetosti da se bave dubinskom selekcijom, vlasnici postavljaju na određene pozicije osobe koje su “imali pri ruci”. Takav odabir određuje kvalitetu obavljanja posla prema sposobnostima i ograničenjima osobe za taj posao a ne prema potrebama i zahtjevima posla. Za svaku osobu možete utvrditi koliko se uklapa u zahtjev posla (fit to job).

Kako uspješno voditi sastanke?

U tvrtkama se ljudi poslije sastanka ili dogovora raziđu a da su različito shvatili što tko treba napraviti. Kako se uskladiti s osobama na sastanku, da vas svi razumiju, da sastanak bude produktivan i motivirajući a da poslije sastanka ljudi zaista rade ono što ste se dogovorili?

Kako formirati timove za neki zadatak ili projekt?

Slaganje tima je kao slagalica. Ako neki dio ne odgovara, onda će to biti slabo mjesto slagalice, tj tima. Kao i u sportu, ni u poslu ne može svatko raditi sve. Važno je znati tko se s kim može uklopiti, koja je jaka a koja slaba strana jedne osobe. Ukoliko timovi nisu dobro uklopljeni, često su disfunkcionalni i teret pada na manji broj članova tima koji odrade većinu posla.

Kako znati tko je u firmi kadar za menadžera, a tko nije?

Menadžera jasno karakterizira sposobnost rada s ljudima, razumijevanje svog i posla drugih osoba. Kako bi bilo da za svaku osobu znate ima li predispozicije za ispunjavanje svih 7 menadžerskih funkcija i spreman je rukovoditi drugima?

Jasna Rilović

INSPIRE – Happiness at work instruktor

 

Jasna Rilović, konzultant za ljudske resurse s više od 15 godina radnog iskustva na rukovodećim pozicijama u odjelima ljudskih resursa, 2014. godine osniva vlastito poduzeće Human Capital d.o.o., koje ima za cilj poduzećima kreirati “HR po mjeri”. Znanje i iskustvo je stjecala u internacionalnim kompanijama (Renault Nissan Hrvatska , Abbott Laboratories, PharmaS).

Svojim stručnim znanjem i iskustvom pomaže kompanijama implementirati razne alate u vođenju ljudskim resursima kao što su sistematizacije radnih mjesta, strukture plaća, modele nagrađivanja, praćenje radne učinkovitosti, razvoj talenata, izrada planova edukacija i dr.  primjenjujući najbolje svjetske prakse. Po struci je socijalni pedagog koji svakodnevno teži stručnom usavršavanju i nadograđivanju svojih znanja. Zbog toga je između ostalog  certificirani Executive Coach, posjeduje diplomu NLP Master, licencu za provođenje Assesment & Development centara (SHL), licence za provođenje Insights i DISC testiranja i mnoštva drugih licenciranih programa.

Susrevši se 2013. godine prvi puta s menadžerskim alatom INSPIRE i uvidjevši sve mogućnosti i prednosti provođenja istog u upravljanju ljudskim resursima, postaje ekskluzivni zastupnik za Hrvatsku, te je već osposobila i educirala nekoliko grupa certificiranih eksperata za primjenu Inspire alata u Hrvatskoj.

Testiranja i izvještaji

Testiranje se vrši daljinski, tako da zaposlenici popunjavaju on-line upitnik za koji je u prosjeku potrebno do sat vremena.
Ovisno od toga što želimo postići, može se kreirati jedan ili više izvještaja:
Inspire Imprint
Kada zapošljavate osobe na neko radno mjesto testiramo za vas:

 


  • 12 najvažnijih karakteristika za posao
  • da li ih osoba koju zapošljavate ima ili nema
Inspire Absolute

Kreiramo za vas praktično uputstvo u formi osobnog izjveštaja iz kog saznajete pored ostalog i:

 


  • da li osoba ima najvažnijih 7 menadžerskih vještina
  • kako je najbolje inspirirati (motivirati)
  • preporuke za rad, razvoj, komunikaciju i rukovođenje osobom
Inspire Team

Timski izvještaj s usporednim pregledom:

 


  • jakih i slabih strana tima
  • preporukom kako iskoristiti snage, a kako umanjiti slabosti
 

Zašto je INSPIRE uspješan?

Sprečavanje loših i održavanje dobrih rezultata su najbolji lijek i podloga za uspjeh u poslu

 

Steknite uvid

Sprečavanje loših i održavanje dobrih rezultata su najbolji lijek i podloga za uspjeh u poslu. Inspire vam omogućava da za 60 minuta dobijete jasan uvid i prepoznate kako iskoristiti puni potencijal svake osobe i cijelih timova.

%

Iskoristite potencijale

Korištenjem neiskorištenih potencijala osoba i timova, ostvarit ćete poslovne ciljeve, spriječiti moguće greške, ostvariti uštede i povećati profit. Zbog toga je INSPIRE – Happiness at work dugoročno uspješno rješenje za rukovođenje tvrtkom.

Zainteresirani za INSPIRE?

 

2 + 9 =