Goran je ushićeno nazvao svoju kolegicu Tamaru koja, kao i on, radi na mjestu prodajnog predstavnika u nama već poznatoj kompaniji: “ Hej, zvao me je Davor i odlučio da našu prodaju u ovom trenutku prebacimo on-line! Jedva čekam da počnemo s radom – moći ćemo i dalje kontaktirati naše kupce i čuti kakva je situacija s njima. Baš mi nedostaju! A na kraju krajeva, valjda će i neki novci sjesti na račun!”
Tamara je bila oduševljena tom novom  idejom i već je smišljala načine kako da se što prije pokrene njihova web prodajna stranica.

Nazvala je Davora i odmah krenula s pitanjima: “ Na kojoj ćemo platformi raditi? Da li ćemo i nazivati kupce ili komunicirati samo putem maila? Koliko često ćemo imati isporuku?”  prštala su pitanja.

Ali, Davor kao da više nije dijelio ovaj njezin entuzijazam. Duboko je uzdahnuo:” Sad sam razgovarao s Lidijom (voditeljicom nabave) i ona je imala tisuću razloga kojim me je pokušala uvjeriti da nije vrijeme za to. Kaže da je sve prekomplicirano, da ona ne može to raditi samo tako, od kuće, da će joj biti prekomplicirano naručivati robu i slati je do kupaca i da najbolje još malo razmislimo i detaljno proučimo sve argumente za i protiv!” 

Tamara je pokunjeno spustila slušalicu i ostavila Davora da odluči što će dalje biti. 

Nakon nekoliko minuta, nazvao me je jer sam mu već neko vrijeme pomagala u radu s njegovim timom i pitao me za savjet što da napravi i kako da izbjegne još jedan sukob unutar tima. 

S obzirom da smo nedavno u njegovoj firmi testirali sve zaposlenike s Inspire Remote upitnikom, rekla sam mu da ga pogleda i kaže mi što je to, po njegovom mišljenju, po čemu se Lidija, Davor, Tamara i on razlikuju.

Pogledao je timski izvještaj i odmah uočio da su dvije karakteristike ponašanja totalno suprotne kod njih.

Prva su PRIMARNI INTERESI.

Davor je osoba kojoj su važne AKTIVNOSTI (bitno je da se nešto događa i da se stalno osmišljavaju neke nove aktivnosti) dok je kod Lidije primarni interes  MJESTO (jer joj je jako bitno gdje svoj posao radi). Kod Tamare i Gorana primarni interes su LJUDI te im se svidjela mogućnost da budu u kontaktu sa svojim klijentima, makar i telefonom.

Druga karakteristika po kojoj  se članovi tima razlikuju je STRATEGIJA USPJEHA. Dok je Davor VIZIONAR , Tamara i Goran REALIZATORI (“Let s do it”), naša Lidija je ANALITIČAR koji svaku ideju želi prvo dobro provjeriti i predvidjeti sve moguće poteškoće u budućnosti .

Davor je bio svjestan da je za njegovo poslovanje bitno da ima ljude s različitim karakteristikama i zbog toga nije želio ulaziti u konflikt s Lidijom. Sjetio se da u svakom inspire izvještaju postoje savjeti za komuniciranje, te je iskoristio sve ono što je bilo napisano i ponovno nazvao Lidiju.

Kako je sve završilo?  

Davor me je sutradan ushićeno nazvao i rekao :“Genijalna su vam ova “uputstva za upotrebu”! Nisam ni bio svjestan da se toliko puno može učiniti s pravilnim odabirom riječi! Otvaramo web shop!”