HR MENADŽERI

pronađite najbolji način rada za svakog od zaposlenih i ostvarite bolje rezultate rada

saznajte kako
 

Kako pronaći najbolji način rada za svakog od zaposlenih i ostvariti bolje rezultate rada?

U velikom broju tvrtki HR menadžeri koriste kompetencije i rukovode se njima kada promišljaju o tome koje su to osobine i vještine potrebne za određeno radno mjesto.
Koristi li vam da kao HR menadžer znate zašto osoba ima baš te kompetencije i kakve su joj mogućnosti da razvije neke druge?
 

Kao certificirani INSPIRE ekspert možete samostalno:

procijeniti i prepoznati sadašnje kompetencije i potencijal osobe u razvijanju novih kompetencija
v
davati instrukcije i preporuke kako koristiti svoje unutrašnje kapacitete i biti uspješan menadžer i vođa tima
N
znati što ljude motivira i pokreće na akciju, zbog čega će biti angažirani na poslu bez obzira na poteškoće i vanjske okolnosti
U
otkriti kako kod svake osobe postići ostvarenje njenih kapaciteta

U kojim situacijama HR menadžeri koriste INSPIRE – Happiness at work?

 

Povećajte šanse da vam se javi veći broj odgovarajućih kandidata

Potrebno je zaposliti novu osobu. Kako napisati oglas koji je u skladu sa željenim kompetencijama i dobiti najveći odaziv baš takvih ljudi?

Kvalitetnije uklopite osobu u postojeći tim za kraće vrijeme

Bravo, zaposlili ste osobu! Pored uvođenja u posao, potrebno je i što prije uklopiti je u postojeći tim. Kako da to najbolje izvedete?

Lakše popunite rukovodeće pozicije

Imamo jako talentiranog zaposlenika u tvrtki. Ima li on potencijal za neku menadžersku poziciju ili treba napredovati na neki drugi način?

Preciznije usmjeravajte kolege u radu

Gradite menadžere u okviru tvrtke, većina nema puno iskustva i potrebna im je vaša pomoć u mentoriranju njihovih timova. Kako im možete konkretno pomoći?

Bolje riješite konflikte među kolegama

Konfliktne situacije su neizbježne među kolegama na poslu. Često sudjelujete u medijacijama i treba vam bolji i uspješniji način da ih vodite?

Uspješnije komunicirajte međusobno

Interna komunikacija je nešto u čemu uvijek možete biti bolji i na čemu aktivno radite. Kako da samostalno više doprinesete poboljšanju komunikacijskih vještina u tvrtki?

Jasna Rilović

INSPIRE – Happiness at work instruktor

 

Jasna Rilović, konzultant za ljudske resurse s više od 15 godina radnog iskustva na rukovodećim pozicijama u odjelima ljudskih resursa, 2014. godine osniva vlastito poduzeće Human Capital d.o.o., koje ima za cilj poduzećima kreirati “HR po mjeri”. Znanje i iskustvo je stjecala u internacionalnim kompanijama (Renault Nissan Hrvatska , Abbott Laboratories, PharmaS).

Svojim stručnim znanjem i iskustvom pomaže kompanijama implementirati razne alate u vođenju ljudskim resursima kao što su sistematizacije radnih mjesta, strukture plaća, modele nagrađivanja, praćenje radne učinkovitosti, razvoj talenata, izrada planova edukacija i dr.  primjenjujući najbolje svjetske prakse. Po struci je socijalni pedagog koji svakodnevno teži stručnom usavršavanju i nadograđivanju svojih znanja. Zbog toga je između ostalog  certificirani Executive Coach, posjeduje diplomu NLP Master, licencu za provođenje Assesment & Development centara (SHL), licence za provođenje Insights i DISC testiranja i mnoštva drugih licenciranih programa.

Susrevši se 2013. godine prvi puta s menadžerskim alatom INSPIRE i uvidjevši sve mogućnosti i prednosti provođenja istog u upravljanju ljudskim resursima, postaje ekskluzivni zastupnik za Hrvatsku, te je već osposobila i educirala nekoliko grupa certificiranih eksperata za primjenu Inspire alata u Hrvatskoj.

Program edukacije

INSPIRE – Happiness at work se sastoji iz 2 dvodnevna modula, koji se održavaju petkom i subotom, od 9 do 17 sati.
Modul I - Inspire Analyst

Termin: 3. i 4. travnja 2020. Osnovni trening procjene i prepoznavanja potencijala osobe i obavezni dio certifikacije za Inspire Expert-a. Tijekom Modula I polaznici kroz svoj osobni primjer uče:

 


  • prepoznati 24 karakteristike koje svaka osoba nosi u sebi i iskazuje je svojim izražavanjem
  • koje su karakteristike dobrih komunikatora
  • što čini osobu spremnom na odgovornost i poslovnu samostalnost
  • kako se osobe snalaze u timovima i koliko im je potrebno individualnosti
  • što su osnovni motivi za rad prisutni kod bilo koje osobe
Modul II - Inspire Expert

Termin: 6. i 7. svibnja 2020. Napredni trening samostalnog tumačenja i izvještavanja. Polaznici vježbaju i uče kroz primjere 2 Inspire izvještaja testiranih osoba iz svog okruženja, analizirajući potencijal i kompetencije po najvažnijim menadžerskim karakteristikama:

 


  • planiranje i dosljednost
  • delegiranje zadatka
  • izvršavanje i provedba plana
  • povratno izvještavanje (feedback)
  • kontroliranje provedbe plana i zadatka
  • evaluacija učinka i analiza poslovanja
  • edukacija i razvoj
Modul II - BONUS

Kao dopunu menadžerskim karakteristikama, polaznici nauče analizirati kompetencije i mogućnosti osoba u radnom okruženju.

Slijedeći termin edukacije je 3. i 4. travnja 2020. godine
 

INSPIRE – Happiness at work EXPERT

Pohvalite se vašom novom vještinom uz pomoć certifikata o završenoj edukaciji

Zašto je INSPIRE uspješan?

Preduvjet da pozitivno utječete na druge je da prvo imate pozitivan utjecaj na sebe

 

%

Spoznajte sebe

INSPIRE – Happiness at work vam pomaže da spoznate uzroke (izvor) i razloge vašeg ponašanja, vaše sposobnosti, potencijale i unutrašnje motivatore.

%

Razumijte druge

Kroz spoznaju vlastitih unutrašnjih motivatora  i efektivnog načina rada, možete lakše razumijeti druge i komunicirati s njima na adekvatan način.

%

Primijenite naučeno

Kad uz Inspire naučite prepoznati uzroke ponašanja svake osobe u vašem okruženju, lakše ćete ”liječiti” posljedice, motivirati ih i ujedno iskoristiti potencijale svake osobe u njihovom daljnjem osobnom i profesionalnom razvoju.

Zainteresirani za INSPIRE?

Prijavite se da vam pošaljemo na e-mail:

 

Detaljan program INSPIRE edukacije – Modul I i II
Opise 3 vrste izvještaja koji su rezultat INSPIRE testiranja

2 + 6 =